torsdag 1. november 2007

November

I dag er det 1 november, en nydelig dag med sol og fint vær. Trivelig å se Trysilfjellet igjen, det har vært mye borte i tåka siste tiden.


Men tiden går fort mot jul, så jeg har begynt å tenke på julegaver. Forresten ikke bare tenkt, men begynt å sy litt også.


Og endelig, i dag var jeg riktig godvenner med postmannen. Den nye mnd. blokken fra Katrine, kom. Den heter An Angel Among us. Kjempefine stoffer syns jeg.


Og ikke nok med det. Mnd. blokken fra Jordbærstedets stitcheri klubb dukket også opp. Så nå er det nok å gjøre i lange tider framover. Gleder meg til å ta fatt.

Til slutt vil jeg ønske dere alle ei riktig god helg. Og hvis været blir fint, gjør som høna Anne Siri kos dekk ute i sola.



3 kommentarer:

Laila sa...

Jammen har du snill postmann,men litt treg. :-)
Synes du var litt ekkel med det julegave hintet. Tror jeg gjør som Anne Siri,nyter livet. Fornuftig høne det.

Unknown sa...

I love your Freckles stitchery, and those fabrics are gorgeous.

May Britt sa...

Er det ikke morro å få pakker i posten!! Kos deg med dem!