tirsdag 10. februar 2009

Min første utmerkelse!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjd9O_EDRGpwCOrfPlBfCfixCEn-3ofpy48bc9kIr0dCwjkgs7WGDFF2CJlUhLV9cbdFzMrsCvDE6ZcqnoA4aKv7H9C8n14vYGqp3gaZ_o75e_jBNDLI6GpeQWM5taVAgMd_ob2ERB1wldc/s320/Award.jpg
Fra Lailas Lapper har jeg fått min første utmerkelse , og teksten som er med er:

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye.

Tusen takk til Laila :) Det var virkelig koselig å få denne, jeg ble litt stolt:)
Men jeg ser at denne utmerkelsen har gått lenge nå, så det blir litt vanskelig å finne seks nye. Derfor takker jeg for denne og lar det bli med det.

Ingen kommentarer: